Cum te loghezi in aplicatia MyElectrica si care sunt functiile de baza ce ne sunt utile in folosirea aceseti aplicatii dezvoltata de Electrica Furnizare pentru clientii sai.
Utilizarea aplicatie MyElectrica este utila atunci cand esti client Electrica furnizare si ai nevoie de regula sa platesti facturile mai usor sau sa trimiti un index autocitit rapid si mai simplu.
Aplicatia MyElectrica Login si functii principale
MyElectrica Login cont client sau inregistrare cont:
- Inregistrare cont pentru acces aplicatie – daca nu ai cont (necesita adresa de email valabila);
- MyElectrica Login utilizator sau client – Vezi aici
- Activare cont;
- Plata factura online la Electrica Furnizare;
- Transmitere index Electrica Furnizare;
- Recuperare cont client.
Functiile aplicatiei MyElectrica
Daca ne uitam la cele mai utile functii din aplicatia MyElectrica vom enunta mai jos beneficiile in utilizarea online ale acestei aplicatii:
- Autentificare in aplicatie cu aceeasi parola utilizata in portalul de clienti;
- Transmiterea indexului autocitit;
- Vizualizarea facturilor emise, a stării acestora;
- Plata online a facturilor;
- Vizualizarea graficului de consum, a istoricului plăților efectuate;
- Localizarea pe harta a punctelor de relații cu clienții;
- Contactarea furnizorului tău prin transmiterea unui mesaj.
Pentru a beneficia de aplicatie este necesar sa o descarci in functie de despozitivul tau mobil si in functie de sistemul de operare.
Descarca aplicatia MyElectrica
In mod oficial aplicatia MyElectrica se poate descarca dupa cum urmeaza:
- Descarca aplicatia MyElectrica pentru Android – Google PLAY
- Poti utiliza aplicatia pentru sitemul de operare IOS descarcand si instaland aplicatia pentru IOS – APP Store
- Pentru dispozitivele Huawei avem – App Gallery
Inregistrare cont MyElectrica
Daca nu ai cont pe aplicatia mobila Electrica Furnizare este necesar sa efectuezi o inregistrare avand la indemana si o adresa de email valida.
În situația în care nu primiți mesajul de activare și au trecut 24 de ore de la înregistrare, puteți fi într-una din situațiile de mai jos:
- Ați utilizat la înregistrare o adresă de email eronată. În acest caz puteți face următoarele: puteți aștepta trecerea celor șapte zile până când contul dumneavoastră va fi șters automat datorită neactivării – după acest interval puteți relua procesul de înregistrare, sau ne puteți contacta prin email și ne puteți explica ce s-a întâmplat, furnizând următoarele date: cod de client, număr loc de consum, sucursala și eventual numele de utilizator folosit.
- În rețeaua prin care mesajul de activare ajunge la dumneavoastră pot apărea probleme cu anumite echipamente, mesajul blocându-se pe parcurs.
- Mesajul dumneavoastră de activare a fost considerat spam și nu a ajuns în inbox.
In anumite momente pot exista perioade de mentenanta iar aplicatia MyElectrica sa nu functioneze insa dupa reglementare este necesar sa urmariti daca exista o versiune mai noua a aplicatiei actualizand aplicatia tot din Magazin aplicatii.
Iti recomandam sa urmaresti si beneficiile aplicatie My Vodafone