Contact Orange – Relatii cu clientii

on

- Advertisement -

Deranjamente si sesizari la Orange prin serviciul de relatii cu clientii al companiei. Efectuam o analiza amanuntita asupra modului prin care putem sa depunem o sesizare sau sa solicitam o informatie la Orange.

Care sunt numerele de telefon pentru a intra in contact cu cei de la Orange pentru deranjamente si sesizari servicii oferite de companie.

Contact relatii cu clientii Orange Romania

Pentru sesizari, deranjamente sau informatii cu privire la serviciile si ofertele Orange putem apela numarul de telefon din call center:

300 – Serviciul Clienţi – este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)

- Advertisement -

Contact Orange din alte retele

  • Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul de telefon Orange 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea -> Nu sunt client Orange
  • În roaming – Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Accesul la un operator Orange este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal).

Cand semnalam deranjamente la Orange ?

Prin deranjament se intelege functionarea improprie a serviciilor oferite de companie indiferent de tipul acestora.

  • deranjament la reteua de internet fix – semnal intermitent, deconectari de la retea, viteza slaba la internet;
  • probleme cu semnalul tv atat pentru serviciile satelit TV dar si cablu TV;
  • identificare probleme la serviciul de internet mobil;
  • deranjamente in reteua de telefonie mobila pentru anumite puncte de acces sau zone in care acoperirea este defectuoasa;
  • alte probleme solicitate.

Pentru informatii suplimentare si pentru alte solicitari catre departamentul de relatii cu clientii Orange mai avem la dispozitie si un formaular de contact Orange regasit la adresa – formular contact

Orange reprezinta in Romania una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii prin care o multime de clienti folosesc serviciile companiei.

Internetul de la Orange pe dispozitivele mobile a fost declarat pentru anul 2022 cel mai bun internet mobil avand o viteza foarte buna si stabila oriunde in tara si foarte buna acolo unde avem reteua 5G.

Cand poti apela serviciul de relatii cu clientii Orange ?

In momentul in care identificam urmatoarele probleme putem suna la numarul de telefon Orange din call center.

  • deranjamente servicii Orange;
  • informatii despre facturi;
  • abonamente Orange si oferte pentru prelungire abonament;
  • informatii despre serviciul de televiziune de la Orange;
  • alte solicitari ce fac obiectul relatiei dintre client si companie.

Aplicatia MyOrange

Prin aplicatia MyOrange ai acces la tot contul tau si poti gestiona foarte usor serviciile contractate de la Orange.

Link Download aplicație My Orange:

Prin intermediul aplicatiei My Orange poti plati facturi, adauga extraoptiuni la serviciile achizitionate, poti vedea istoricul facturilor sau poti contracta alte servicii Orange.

Contact Orange Romania

Alte modalitati oficiale de contact Orange in special serviciul de releatii cu clientii al companiei:

401 – Serviciul Suport Clienţi 

  •  Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming.

Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc.

Acest articol are drept scop modalitatea de a contacta compania Orange sau modul prin care poti semnala deranjamente in functionarea serviciilor Orange. Pentru orice alt detaliu sau informatii urmariti site-ul oficial orange.ro

- Advertisement -

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

MyElectrica login aplicatie Electrica Furnizare

Cum te loghezi in aplicatia MyElectrica...

Cetatea Brasov – obiectiv turistic pe Dealul Straja

Cetatea Brasovului este un obiectiv turistic...

Webcam Gara de Nord Bucuresti

De curand avem un webcam din...
WebTur Media