Info-Media

Contact Relati clienti Vodafone

Modalitati si ghiduri de contact Vodafone Romania

Analizam in cadrul acestui articol publicat pe webtur.ro, modalitatile de a intra in legatura cu operatorii din call center relatii clienti Vodafone. Compania este prezentă în 93 de țări și are 450 de milioane de clienți, fiind a treia cea mai mare companie de telecomunicații mobile din lume.

Contact Vodafone – Operator relatii clienti

Inainte de a identifica numerele de telefon la care poti suna pentru serviciul relatii cu clientii, exemplificam pe scurt situatii care pot aparea si pentru care vei avea nevoie de suport si asistenta Vodafone.

Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:

  • semnal slab sau intermitent;
  • blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
  • deconectare frecventa in timpul convorbirilor;
  • solicitari pentru lista convorbiri;
  • probleme legate de facturare si abonamente Vodafone.

Vodafone Contact call center

  • Serviciul de call center rassunde la telefon: *222 / 0372.02.2222  Număr gratuit din rețeaua Vodafone;
  •  In caz de urgente poti suna la numarul Vodafone *228 / 0372.02.2258 –  Rezolvă situatii critice, în afara programului de lucru.

Contact serviciul relatii cu clientii departament TV si internet

Pe langa telefonia mobila Vodafone ofera si servicii de internet fix prin fibra optica sau internet mobil prin router wireless. Serviciul de televiziune Vodafone ofera servicii de conectare la reteau Vodafone TV:

  • cablu TV Vodafone sau Vodafone Satelit.

Contact Vodafone TV: 031 / 1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet.

Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:

  • lipsa semnal TV;
  • Semnal TV slab sau cu interferente;
  • Probleme de conectare la internet;
  • Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.

Vodafone TV este inmomentul de fata singurul mediabox 4K de pe piața din România care îți oferă canale TV, funcții TV interactive și acces rapid la conținutul celor mai cunoscute aplicații cu mii de ore de filme și seriale.

relatii clienti Vodafone

Cum reîncarc Cartela Vodafone ?

Poti reîncarca o cartela Vodafone foarte usor respectand pasii mentionati mai jos:
  1. Daca folosesti o cartela, faci reincărcarea în noua aplicație My Vodafone:
    • Meniu Rapid > Reîncărcă cu credit  
    • Meniu Rapid > Reîncarcă cu ofertă
  2. Poți reîncărca online aici: https://factura.vodafone.ro/reincarca-o-cartela
  3. Dacă folosești un abonament, poti proceda astffel:
    • Intră in aplicația My Vodafone > Reîncarcă o cartelă
    • Intră in contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, sectiunea Serviciile tale – Reîncărcare.
Intra in contact cu Vodafone pe Wathsapp

Alege una dintre variantele de mai jos:

  • Scanează codul QR direct din aplicația Whatsapp
  • Accesează link-ul https://bit.ly/Tobi-WhatsApp
  • Salvează în agenda telefonului numărul 0372022222
    și începe conversația în aplicația Whatsapp.

La rubrica Contact Vodafone avem la dispozitie acum si un formular de contact prin intermediul caruia poti trimite o solicitare la departamentul relatii cu clientii Vodafone, completand rubricile aferente din formularul de contact.

Program de lucru Vodafone

Program servicii mobile:
Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale

Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale

Deranjamente tehnice servicii fixe:
De Luni pana Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00

Sesizari si deranjamente Vodafone

In cazul in care ai de facut o sesizare la Vodafone sau sa semnalezi un deranjament poti suna serviciul relatii cu clientii la numerele de telefon afisate ceva mai sus sau sa intri in contact cu operatorul de comunicatii dupa cum urmeaza:

PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI

1. Sesizarile sau Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) Contact telefonic dupa cum se poate vedea mai jos:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).

b) prin fax, la numerele:
– 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
– 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.

c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/

d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) Deranjamente si sesizari in magazinele Vodafone.

Pentru detaliii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania

Orice problema intampinati cu Vodafone cu siguranta se va rezolva odata ce intrati in contact cu echipa de suport sau cu un agent Vodafone. Toate sesizarile sau solicitarile sunt preluate de operatorii Vodafone pentru solutionare.

In cazul in care nu primit un raspuns aveti la dispozitie si alte metode de contact Vodafone mentionate in cadrul acestui articol.

In momentul de fata Vodafone Romania are un portofoliu vast de clienti din toate orasele si localitatile din Romania iar din acest motiv cu siguranta serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone poate fi util in anumite situatii.

Related Articles

9 Comments

  1. Buna ziua ! Nu stiu daca aici trebuia sa ma adresez,dar am oproblema majora ! In data de 14.09 am schimbat cartela CI cu un mediabox care a functionat 10 minute si apoi s_a blocat mediaboxul ! Am facut sesizari peste sesizari si nimic ! Azi suntem in 26 09 si nu pot urmarii programele dorite ! Oare este normal sa nu beneficiez de un serviciu pe care il platesc ?! As dorii ca cinva sa citeasca randurile mele !

    1. Buna ziua

      In acest caz este posibil sa fie o eroare tehnica iar pentru a solutiona problema totusi este necesar sa apelati serviciul de relatii cu clientii Vodafone. In cadrul acestui articol avem numerele de telefon la care puteti suna pentru suport tehnic. Incercati sa luati legatura cu un operator Vodafone pentru solutionare. Cu siguranta se va gasi o rezolvare pentru dvs.

  2. Buna ziua! Am avut ani de zile abonament Vodafone pentru telefonie mobila pentru care am platit lunar facturi de milioane deoarece nu ati beneficiat de apeluri internationale gratuite sau cu tarif redus. Astazi sunt pe cartela, pe care o incarc lunar. Dar dupa o solicitare de credit in avans,la cateva zile, apelurile mele catre orice numar sunt restrictionate. La abonamente sunt oferte la telefoane care insumate costa mai mult decat telefonul separat de abonament cu oferte mai buna.,etc..Ofertele Vodafone aproape ca nu mai combat pe cele ale niciunui operator concurent. Cand se doreste legatura pentru asistenta este inexistenta/aproape inexistenta. Ma intreb: Cat de bine se analizeaza aceste probleme? Cat de mult implicare exista pentru solutionari? Unde si cand poate un client contacta serviciul de asistenta intr-un mod rapid si edicient cand intampina probleme? Mai ales cand este necesara accesarea acestor informatii urgent…

    1. Buna ziua

      Intrucat situatia dvs actuala este legata de serviciile Vodafone va invitam sa luati legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone. Puteti lua legatura si cu un consultant dintr-un magazin Vodafone, cu siguranta acolo veti regasi implicare in solutionarea solicitarilor venite din partea dvs. Interactionati cu serviciul de relatii cu cleintii pentru informatii cu privire la serviciile oferite de companie.
      Comentariul dvs nu a fost sters insa noi nu putem decat sa va indrumam sa mergeti catre o interactiune cu cineva de la Vodafone. Pe site-ul nostru sunt exemplificate modalitatile de contact Vodafone insa nu putem garanta si raspunsul rapid din partea serviciului de relatii cu clientii.
      Va multumim pentru intelegere

  3. Buna ziua,
    Deoarece este imposibil da a va contacta pentru a rezolva o problema legata de o optiune pe care nu am solicitato , ma vad nevoit ca dupa atatia ani sa-mi transfer nr. la o alta societate de telefonie.

  4. Buna, sa ajungeti la un operator se face in felul următor : *221 si apoi apeși următoarele taste in ordinea in care cere Andreea 1-3-2-4-0 ( nu apăsați tastele repede). Sper sa va fie de folos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button