Telecomunicatii

Contact Relatii clienti Orange. Deranjamente servicii. Call center

Contact Serviciul relatii Clienti Orange.  Pentru a intra in contact cu noi apelează numărul 0374.300.300 pentru call center, deranjamente servicii Orange Tv si telekom.

Contact și numere de telefon Orange relatii clienti

300 – Serviciul Clienţi – este valabil și pentru clienții “Orange Romania Communications (pentru serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România)

  • Din alte rețele sau din roaming: Apelează 0374.300.300 (tarif normal).
  • Din roaming în Uniunea Europeană: Contactează 0711.001.930 gratuit din orice rețea din UE.

Suport rapid prin chat Orange suport clienti

Orange pune la dispoziție două metode eficiente pentru a primi ajutor: asistentul virtual Djingo și comunitatea Orange. Djingo este activ non-stop și poate oferi răspunsuri instant, fie pe site-ul oficial Orange, fie prin aplicația My Orange.

Contact prin My Orange și telefon

Aplicația My Orange îți permite să îți administrezi ușor serviciile direct de pe telefon sau tabletă. O poți descărca gratuit din App Store sau Google Play.

Dacă ai nevoie de suport telefonic, poți suna:

  • 300 – pentru abonați
  • 222 – pentru utilizatorii PrePay

Aceste numere sunt gratuite și disponibile de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00.

Email pentru clienti Orange

  • Prin e-mail: Trimite întrebările sau problemele tale la serviciul.clienti@orange.ro.
  • Pe adresa de email poti pune intrebari legate de abonamentul tau Orange si poti semnala sesizari la serviciul de relatii cu clientii Orange.

Contact Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

Contact exclusiv prin SMS la numarul 228

  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00 prin sms la nuamrul 228
  • Atentie acest nuamar de SMS, nu poate fi accesat în Roaming.

Cand semnalam deranjamente la Orange ?

Prin deranjament se intelege functionarea improprie a serviciilor oferite de companie indiferent de tipul acestora.

  • deranjament la reteua de internet fix – semnal intermitent, deconectari de la retea, viteza slaba la internet;
  • probleme cu semnalul tv atat pentru serviciile satelit TV dar si cablu TV;
  • identificare probleme la serviciul de internet mobil;
  • deranjamente in reteua de telefonie mobila pentru anumite puncte de acces sau zone in care acoperirea este defectuoasa;
  • alte probleme solicitate.

Pentru informatii suplimentare si pentru alte solicitari catre departamentul de relatii cu clientii Orange mai avem la dispozitie si un formular de contact cleinti Orange regasit la adresa – formular contact

Orange reprezinta in Romania una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii prin care o multime de clienti folosesc serviciile companiei.

Internetul de la Orange pe dispozitivele mobile a fost declarat pentru anul 2022 cel mai bun internet mobil avand o viteza foarte buna si stabila oriunde in tara si foarte buna acolo unde avem reteua 5G.

Cand poti apela serviciul de relatii cu clientii Orange ?

In momentul in care identificam urmatoarele probleme putem suna la numarul de telefon Orange din call center.

  • deranjamente servicii Orange;
  • informatii despre facturi;
  • abonamente Orange si oferte pentru prelungire abonament;
  • informatii despre serviciul de televiziune de la Orange;
  • alte solicitari ce fac obiectul relatiei dintre client si companie.
  • servicii clienti Orange – call center suport tehnic.

Aplicatia MyOrange

Prin aplicatia MyOrange ai acces la tot contul tau si poti gestiona foarte usor serviciile contractate de la Orange.

Link Download aplicație My Orange:

Prin intermediul aplicatiei My Orange poti plati facturi, adauga extraoptiuni la serviciile achizitionate, poti vedea istoricul facturilor sau poti contracta alte servicii Orange.

Date de contact Orange

401 – Serviciul Suport Clienţi 

  • Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming.

Chatbot Djingo te poate ajuta cu infomații despre codul PUK, schimbare de SIM, detalii despre portare, roaming, suspendarea/reconectarea numărului în caz de pierdere/furt, perioada contractuală, etc.

Acest articol are drept scop modalitatea de a contacta compania Orange sau modul prin care poti semnala deranjamente in functionarea serviciilor Orange.

Configurarea telefonului pentru internet mobil

Dacă dispozitivul tău nu își setează automat parametrii pentru internet, poți configura manual accesul la date mobile urmând acești pași:

  1. Accesează SetăriRețele mobileNume puncte de acces (APN).
  2. Creează un nou APN și completează următoarele informații:
    • Nume: Orange Internet
    • APN: net
    • Autentificare: None
  3. Salvează setările și repornește telefonul pentru ca modificările să se aplice.

Datele companiei Orange România

    • Denumire oficială: Orange România S.A.
    • Cod Unic de Înregistrare (CUI): 9010105
    • Număr de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/10178/1996
    • Adresă sediu social: Strada Matei Millo, Nr. 5, Clădirea Tandem, Sector 1, București
    • Număr de telefon: 021 317 7919
    • Adresă de e-mail: dpo@orange.ro
    • Website oficial: www.orange.ro

Dacă ai nevoie de informații suplimentare, poți accesa site-ul oficial Orange sau contacta serviciul de relații cu clienții asa cum am exemplificat in acest articol.

Daca esti client DIGI RCS-RDS iti recomandam articolul despre asistenta si suport tehnic clienti DIGI.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button