Cum intram in contact cu operatorul E.ON pentru informatii facturi, contracte sau deranjamente EON Romania.
Asistenta si Contact cu EON
Daca ai nevoie de suport sau asistenta E.ON iata ca avem la dispozitie mai multe modalitati de contact EON.
Eon deranjamente servicii
- Numarul de telefon al dispeceratului Eon este: 0265 200 366 si 0265 200 900
- Serviciul Call Center E.ON este disponibil non-stop pentru operațiuni precum informații sold sau confirmare de plată preaviz.
Pentru deranajamente E.On pueti intra in legatura cu operatorii nostrii de luni până vineri între orele 8:00 – 20:00.
SESIZARI EON Romania
Pentru reclamatii sau depunere sesizari poti intra in contact cu E.ON fie prin metodele afisate mai sus sau prin prezenta fizica la punctele EON.
- facturi neconforme cu indexul afisat de contuar;
- sesizari cu privire la scrugeri de gaze;
- probleme legate de contract sau facturile la energie;
- alte sesizari si reclamatii in functie de clientii Eon.
Modalitati de contact EON
- e-mail serviciiclienti@eon-romania.ro
- telefon EON: 0265 200 366 sau 0265 200 900
- fax 0265 200 367
- poştă OP 1, CP 10 Târgu Mureş
- Centrele de Relaţii Clienţi (magazine fizice).
Despre EON
E.ON Energie România S.A., membră a grupului german E.ON, este primul furnizor integrat de electricitate, gaze naturale şi soluții energetice din România, încă din 2005. Companiile noastre operează inclusiv rețele de distribuţie a gazelor naturale și a energiei electrice, în 20 de judeţe situate în jumătatea de nord a ţării.
Contul de client E.ON Myline
Intrucat E.ON vine in sprijinul clientilor sai simplificand accesul la informatii despre serviciile companiei si modalitatea de a gestiona facturile emise, ai acum aplicatia E.ON MyLine.
Informatiile despre contractul tau la EON in aplicatia de mobil incude:
- produsul pe care l-ai achiziționat
- numărul și perioada contractului
- prețul tău final și din ce este compus.
Totul despre facturile tale la EON:
- transmiterea indexului autocitit
- actualizarea convenției de consum.
Transmitere Index la EON
Poți transmite autocitirea lunar, în perioada activă, direct din contul tău E.ON Myline și astfel, te asiguri că factura ta reprezintă consumul realizat.
Cum poti sa transmiti indexul de gaze la EON ?
Exemplificam in cele ce urmeaza modalitatile de transmitere index la E.ON:
- direct din contul tău personal deschis în E.ON Myline, secțiunea „Autocitire/Transmitere index”.
- prin apel gratuit, nonstop la Ioana, asistentul tău virtual E.ON, la 0800 800 366 sau 0800 800 900
- prin SMS (mesaj text) la 3730 cu textul INDEX urmat de codul de încasare şi indexul autocitit*
- accesând E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, secțiunea „Facturi și Plăți” – Transmitere index autocitit
- accesând eon.ro/transmitere-index prin introducerea codului client și a codului de încasare.
Factura de electricitate E.ON – ghid explicativ
Urgente Gaze naturale EON
Dacă simţi miros de gaz, are loc o explozie sau incendiu și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0265 200 928 număr cu tarif normal.
Intrerupere energie electrica E.ON
Dacă apar întreruperi în furnizarea de electricitate și ești în zona de distribuție Delgaz Grid, apelează din orice rețea, 7 zile din 7, numărul gratuit de mai sus, sau 0232 200 430 / 431 / 432 număr cu tarif normal.
Pentru orice problema sau informatie legata de serviciile E.ON accesati site-ul oficial: eon.ro