Modalitati si ghiduri de contact Vodafone Romania
Analizam in cadrul acestui articol publicat pe webtur.ro, modalitatile de a intra in legatura cu operatorii din call center relatii clienti Vodafone. Compania este prezentă în 93 de țări și are 450 de milioane de clienți, fiind a treia cea mai mare companie de telecomunicații mobile din lume.
Contact Vodafone – Operator relatii clienti
Inainte de a identifica numerele de telefon la care poti suna pentru serviciul relatii cu clientii, exemplificam pe scurt situatii care pot aparea si pentru care vei avea nevoie de suport si asistenta Vodafone.
Ce probleme pot aparea la telefonia mobila:
- semnal slab sau intermitent;
- blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK;
- deconectare frecventa in timpul convorbirilor;
- solicitari pentru lista convorbiri;
- probleme legate de facturare si abonamente Vodafone.
Vodafone Contact call center
- Serviciul de call center rassunde la telefon: *222 / 0372.02.2222 Număr gratuit din rețeaua Vodafone;
- In caz de urgente poti suna la numarul Vodafone *228 / 0372.02.2258 – Rezolvă situatii critice, în afara programului de lucru.
Contact serviciul relatii cu clientii departament TV si internet
Pe langa telefonia mobila Vodafone ofera si servicii de internet fix prin fibra optica sau internet mobil prin router wireless. Serviciul de televiziune Vodafone ofera servicii de conectare la reteau Vodafone TV:
- cablu TV Vodafone sau Vodafone Satelit.
Departamentul Relații Clienți Vodafone pentru internet si televiziune va poate ajuta in situatii precum:
- lipsa semnal TV;
- Semnal TV slab sau cu interferente;
- Probleme de conectare la internet;
- Internetul functioneaza deficitar – paginile se incarca greu.
Vodafone TV este inmomentul de fata singurul mediabox 4K de pe piața din România care îți oferă canale TV, funcții TV interactive și acces rapid la conținutul celor mai cunoscute aplicații cu mii de ore de filme și seriale.
Cum reîncarc Cartela Vodafone ?
- Daca folosesti o cartela, faci reincărcarea în noua aplicație My Vodafone:
- Meniu Rapid > Reîncărcă cu credit
- Meniu Rapid > Reîncarcă cu ofertă
- Poți reîncărca online aici: https://factura.vodafone.ro/reincarca-o-cartela
- Dacă folosești un abonament, poti proceda astffel:
- Intră in aplicația My Vodafone > Reîncarcă o cartelă
- Intră in contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, sectiunea Serviciile tale – Reîncărcare.
Intra in contact cu Vodafone pe Wathsapp
Alege una dintre variantele de mai jos:
- Scanează codul QR direct din aplicația Whatsapp
- Accesează link-ul https://bit.ly/Tobi-WhatsApp
- Salvează în agenda telefonului numărul 0372022222
și începe conversația în aplicația Whatsapp.
La rubrica Contact Vodafone avem la dispozitie acum si un formular de contact prin intermediul caruia poti trimite o solicitare la departamentul relatii cu clientii Vodafone, completand rubricile aferente din formularul de contact.
Program de lucru Vodafone
Program servicii mobile:
Luni -Vineri 8:00 -20:00
Sambata -Duminca 8:00-18:00
Excepție zilele de Sărbători legale
Program servicii fixe:
Informatii cont, factură și plată:
Luni – Vineri 8:00 – 20:00;
Sâmbătă 8:00 -18:00;
Excepție zilele de Sărbători legale
Deranjamente tehnice servicii fixe:
De Luni pana Dumincă 7:00 -23:00
Sărbători legale doar urgențe tehnice: 8:00 -21:00
Sesizari si deranjamente Vodafone
In cazul in care ai de facut o sesizare la Vodafone sau sa semnalezi un deranjament poti suna serviciul relatii cu clientii la numerele de telefon afisate ceva mai sus sau sa intri in contact cu operatorul de comunicatii dupa cum urmeaza:
PROCEDURA DE SOLUȚIONARE A RECLAMAȚIILOR UTILIZATORILOR FINALI
1. Sesizarile sau Reclamațiile privind produsele și serviciile de comunicații electronice furnizate de către Vodafone pot fi înaintate de către utilizatorii finali, persoane fizice sau juridice, în oricare din următoarele moduri:
a) Contact telefonic dupa cum se poate vedea mai jos:
– 0372.022.222 sau *222 (de pe telefonul mobil) pentru serviciile mobile;
– 0311000872 pentru serviciile fixe si TV;
– *222 (de pe telefonul mobil).
b) prin fax, la numerele:
– 0372.021.413 pentru clienții persoane fizice;
– 0372.021.475 pentru clienții persoane juridice.
c) prin email și internet, la adresele:
– persoane.fizice_ro@vodafone.com
– persoanefizice_fix_tv@vodafone.com
– persoane.juridice_ro@vodafone.com
– persoanejuridice_fix_tv@vodafone.com
– la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/
d) prin poștă, adresate către: Departamentul de Relații cu Clienții al Vodafone România, Clădirea Globalworth Tower, Strada Barbu Văcărescu, Nr.201, Etaj 4, București, Sector 2, România.
e) Deranjamente si sesizari in magazinele Vodafone.
Pentru detaliii suplimentare consultati pagina oficiala: Vodafone Romania
Orice problema intampinati cu Vodafone cu siguranta se va rezolva odata ce intrati in contact cu echipa de suport sau cu un agent Vodafone. Toate sesizarile sau solicitarile sunt preluate de operatorii Vodafone pentru solutionare.
In cazul in care nu primit un raspuns aveti la dispozitie si alte metode de contact Vodafone mentionate in cadrul acestui articol.
In momentul de fata Vodafone Romania are un portofoliu vast de clienti din toate orasele si localitatile din Romania iar din acest motiv cu siguranta serviciul de relatii cu clientii de la Vodafone poate fi util in anumite situatii.