eMAG contact informatii comenzi efectuate prin aplicatie sau website. Apeleaza la ajutor atunci cand ai o problema si vrei sa o rezolvi rapid prin serviciul de suport clienti eMag.
Cum intram in legatura cu serviciul de relatii cu clientii de la eMAG atunci cand dorim sa intram in contact cu un operator call center.
Analizam toate modalitatile de a intra in contact cu echipa de asistenta si operatorii eMAG in cadrul acestui articol si care sunt motivele pentru care este necesar sa apelam la serviciul de suport clienti eMAG.
eMAG contact asistenta online
Pentru a intra in contact cu cei de la eMAG pentru suport comenzi sau anulare comanda la eMAG este avem la dispozitie urmatorul numar de telefon:
- Emag Contact pe chat live din contul de client – Metoda de contact valabila in prezent.
- Telefon EMAG: 021 200.52.00
- Telefon operatori Emag pe mobil : 0722.25.00.00
De ce ai nevoie de suport client la eMag ?
In anumite situatii suntem nevoiti sa apelam serviciul de relatii cu clientii de la eMag pentru a solutiona situatiile in care se afla o comanda sau mai multe comenzi. Am identificat mai multe situatii ce pot aparea atunci cand ai o comanda la eMAG.
Ce probleme pot aparea ?
-
- produsele nu au fost expediate;
- probleme la retur produse;
- comenzi si retur eMAG;
- situatii ce tin de garantia produselor;
- alte probleme legate de serviciile oferite prin platforma Emag.
Relatii cu clientii
Pentru a accesa serviciul de clienti de la eMag Bucuresti este necesar sa intrati in contul de client identificand solutia de suport prin chat ulterior veti fi transferati pentru contact la un operator eMag.
Numerele de telefon pentru suport clienti NON STOP pentru: comenzi, reclamatii, anulari comenzi sunt cele publicate mai jos. Acceseaza rubrica eMAG contact agent sau operator relatii clienti direct din aplicatia chat LIVE.
Linie call center eMAG 021 200.52.00 – indisponibil
Atentie daca ai gresit o comanda sau pur si simplu nu o mai vrei este necesar sa sunati in termen de 24 de ore de la momentul cand ati plasat comanda pentru anulare comenzi eMAG.
Despre eMag
eMAG este o companie din România, deținută de Naspers, care se ocupă cu vânzarea online de echipamente și componente IT, electronice, electrocasnice, articole de îngrijire personală, produse auto, articole sportive, cărți, muzică, filme, mobila si produse pentru casă și grădină, petshop, articole pentru copii, jucarii.
In prezent eMAG este cel mai accesat magazin online din Romania fiind unul dintre preferatele noastre in materie de IT sau componente electronice.
Cum fac o sesizare la eMAG?
Sesizarile Emag se pot face pe email prin formularul de contact disponibil in linkul de mai jos:
In cel mai scurt timp posibil un agent eMAG va prelua solicitarea sau reclamatia dvs pentru o solutionare prompta. Intrucat eMag are acum si un sistem marketplace bine integrat, verificati inainte de a face o sesizare daca produsul sau produsele comandate au fost vandute exclusiv de eMag.
Livrare eMag
Prin serviciul Emag Genius beneficiezi de livrare gratuita doar pentru produsele marcate cu simbolul GENIUS.
Livrarea produselor se poate face direct la adresa prin curier sau la easy Box eMag. Nu uita, pentru orice informatie cu privire la produsele comandate prin eMag poti apela la suport clienti din rubrica contact emag.
website: emag.ro