Analizam modul prin care putem sa transimitem un index autocitit la Enel fie prin aplicatia MyEnel sau direct la telefonul pentru transmitere index Enel.
Transmiterea indexului, denumită și “Autocitire” ne ajută pe noi in speta Enel, să emitem facturile periodic, pe baza consumului tău real.
Daca vrei sa ai un cost exact este esential sa transmiti indexul in perioada de transimitere index astfel incat sa platesti doar ce ai consumat.
Transmitere index ENEL energie electrica
Pe factura Enel regasesti rubrica – TRANSMITERE INDEX
Rubrica include detalii despre transmiterea indexului: numărul de telefon la care poți transmite indexul, intervalul alocat și codul EnelTel pentru identificare client Enel.
Cum transimiti un index la Enel pentru energie electrica
Exemplificam mai jos modalitatea de transimitere index Enel:
- Contul MyEnel – secțiunea Index
- Autocitire se poate transmite in continuare GRATUIT, la urmatoarele numere de telefon:
– 0800 07 08 09, pentru clientii care au incheiat in regim reglementat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clientii in regim de serviciu universal, clientii inactivi si clientii preluati in regim de ultima instanta).
– 0800 07 07 01, pentru clientii care au incheiat pe piata concurentiala contractele negociate de furnizare a energiei electrice si/sau a gazelor naturale incheiate pe Piata concurentiala Enel si contractele de furnizare a gazelor naturale.
3 Prin apel Call Center 021.9977 (numar cu tarif normal, program L-V 8.00-20.00 si S: 8.00-13.00)
Prin aplicatia MyEnel este foarte simplu sa trimiti indexul afisat de contuarul tau insa ai grija sa transmiti un index in perioada valida astfel incat sa fie inregistrat in sistem.
Transmitere index Enel pentru gaze naturale
- Prin Contul MyEnel – secțiunea Index
- Modul de Autocitire index se poate transmite in continuare GRATUIT, la urmatoarele numere de telefon:
- Telefon Transmitere index Enel: 0800 07 08 09, pentru clientii care au incheiat in regim reglementat contractele de furnizare a energiei electrice pe Serviciul Universal (clientii in regim de serviciu universal, clientii inactivi si clientii preluati in regim de ultima instanta)
- Telefon Enel – 0800 07 07 01, pentru clientii care au incheiat pe piata concurentiala contractele negociate de furnizare a energiei electrice si/sau a gazelor naturale incheiate pe Piata concurentiala Enel si contractele de furnizare a gazelor naturale.
- Telefon Call Center Enel 021.9977
Aplicatia MyEnel
Prin aplicatia MyEnel ai acces la toate detaliile contractului tau cu Enel si poti trimite un index foarte rapid in perioada valida de transmitere index.
Poți trimite indexul inclusiv pentru contoarele cu mai multe cadrane și in plus, evaluezi consumul folosind date din istoric. De asemenea, tot aici vei vedea ultimul index transmis pentru energie, iar pentru gaz vei vedea ultimul index facturat.
Ai mai multe locuri de consum ?
Prin aplicatia MyEnel poți adăuga toate locurile de consum pe care le deții, pentru ca apoi să le gestionezi mai ușor. La rubrica Locuri de consum din în categoria Contul meu, găsești un „+” care deschide o casetă de dialog unde poți asocia un nou loc de consum precizând Codul de client și Codul de plată, informații aflate pe prima pagină a facturii.
Care este perioada de transmitere index ENEL ?
Pentru energie electrică, poți trimite indexul doar în intervalul menţionat pe
factura ta, în secțiunea „Transmitere index”. Tot aici găsești și intervalul în care
operatorul tău de distribuție realizează citirile de regularizare.
Pentru gaze naturale, poți transmite indexul între 22 și 26 ale fiecărei luni, dacă
operatorul tău de distribuție este unul dintre următorii: Delgaz Grid, Gaz Mir,
Gaz Est, Premier Energy sau Progaz.
Dacă distribuitorul tău este Distrigaz Sud, uită-te pe factura ta pentru a vedea când ne
poți trimite indexul la gaze.